کد خبر 1644808
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
لزوم پیگیری فوری وضعیت معدن معدنجوی طبس و حادثه دیدگان

معاون اول رئیس جمهور در تماس های تلفنی جداگانه با وزرای صمت، بهداشت و استاندار خراسان جنوبی، آخرین وضعیت مجروحان حادثه انفجار معدن معدنجوی طبس را پیگیری کرد.

به گزارش مشرق، محمدرضا عارف صبح امروز (یکشنبه) در گفت و گو با استاندار خراسان جنوبی، ضمن پیگیری اخبار این انفجار، علل این اتفاق را جویا شد و نسبت به یافتن سایر معدن کاران و نیز استفاده از تمامی ظرفیت‌ها های بهداشتی و درمانی برای مداوای آسیب دیدگان تاکید کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه تلخ با خانواده جانباختگان اظهار همدردی کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در تماس با وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن دریافت آخرین اطلاعات از وضعیت معدن معدنجوی طبس، وی را مأمور کرد ضمن حضور میدانی در محل حادثه با همکاری سایر صنایع استان به امر امداد رسانی و جستجوی مفقودین حادثه سرعت بخشد.

عارف همچنین در تماس تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وی را مأمور کرد با پیگیری لحظه به لحظه حادثه؛ با بکارگیری تمام ظرفیت‌های درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان جنوبی و درصورت نیاز آماده باش بیمارستان‌های استان‌های معین، درمان مصدومان را سرعت بخشند.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در تماس با رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: در صورت نیاز سایر نیروهای امداد رسان منطقه نیز به کمک نیروهای میدانی آمده و با تجهیزات مناسب به جستجو برای یافتن مفقودین و مجروحان این حادثه و درمان مصدومان بپردازند.

در این تماس‌های تلفنی جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی، سیدمحمداتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیر حسین کلیوند رئیس جمعیت هلال احمر ضمن تشریح زوایای حادثه رخ داده در معدن معدنجوی طبس و ارائه آخرین آمار جان باختگان و خسارت‌های مادی وارد شده، از تلاش‌های حداکثری همه بخش‌ها برای زنده یافتن سایر معدن کاران خبر دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • راهکاراساسی معادن IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    1 0
    کلید مشکلات معادن ..... ادغام و خارج کردن ایمیدرو و زیرمجموعه از تهران از جمله شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ..... رفتن آنها به محیط عملیاتی معادن .... فروختن برجها و ساختمانهای آنها در تهران .... استفاده از حداقل سی هزار میلیارد تومان درامد حاصل از فروش ساختمانهای آنها برای تجهیز و توسعه معادن کشور
  • اهمیت بازدیدها IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    1 0
    عارف جان یادته چند سال قبل عکس معدن به شما نشان دادند اما نشناختی و نمیدانستی چیست!! .... کاش تاکنون یک معدن دیده بودی !! .... دولتمردان و مجلسیان در اولین فرصت به جای انواع لوس بازی و ریاکاری بروند رو تا معدن از نزدیک ببینند !! ... تا جامعه و مشکلاتش را بهتر درک کنند !
  • عباسی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    1 0
    ننگ و نفرین بر مدیران بی خاصیت و ظالم ایمیدرو + شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران
  • قادری IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    1 0
    ریشه مشکلات معادن در عدم نظارت و بی لیاقتی مدیران ایمیدرو است
  • محمود ی IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    1 0
    آقای عارف حداقل برای تنوع هم که شده یه بار برو یه معدن از نزدیک ببین ... حق ماموریت و اضافه کارتون هم که عالیه
  • رسانه ها کجایند؟!! IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    1 0
    خدایی یه خبرنگار امروز بره ایمیدرو یا شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران یا شرکت معدنجو ( همگی در تهران ) یه گزارش سه دقیقه ای از این مراکز تفریحی تهیه کنه تو صداسیما نمایش بده ... همزمان با فیلم در اوردن پیکر پاک دهها کارگر مظلوم .... صداوسیما الان کجاست؟!! .... رسانه های ما غیر از فوتبال و فوتبالیستهای فاسد نجومی یا تبلیغ برای بعضی آقایان ، دغدغه دیگری ندارند ؟!!.... رسانه هاکجایند ؟!! .... فقط آماده برای تهیه عکس و فیلم از قربانیان یا ضجه خانواده آنها ؟؟!! .... خب بروید به ریشه مشکلات و ناکارامدیها بپردازید !! .... مراکز فساد و اتلاف بودجه و منابع در تهران را بشناسید و به جامعه معرفی کنید !!
  • جنایات مرکزنشینها IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    1 0
    فقط یک لحظه خود را به جای بچه ای تصور کنید که امروز اول مهر به مدرسه رفته اما به ظهر که خانه که برگردد دیگر تا آخر عمر پدر ندارد !!! .... چرا ؟!! ... چون عده ای آدم بی خاصیت سفارشی در ستادهای تهران در حال بلعیدن درامدها و منابع کشور هستند !!
  • جنایات مرکزنشینها IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    1 0
    فقط یک لحظه خود را به جای بچه ای تصور کنید که امروز اول مهر به مدرسه رفته اما ظهر که به خانه که برگردد پدری در کار نیست و دیگر تا آخر عمر هم پدر ندارد !!! .... چرا ؟!! ... چون عده ای آدم بی خاصیت سفارشی در ستادهای تهران در حال بلعیدن درامدها و منابع کشور هستند !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس